Сучасність диктує свої правила, моду, порядок навіть у бізнесі. Кадрові питання в компаніях постають все частіше. В більшість вакансій роботодавці включають купу вмінь та навичок, знання спеціальних програм та іноземної мови.
Новою тенденцією та розумним рішенням стало навчити своїх ,а не звільняти існуючих працівників і набирати нових. Розвиток та навчання працівників показало високий результат продуктивності та успіху робочого процесу.
Англійська для корпоративних клієнтів
Одним із шляхів підвищення кваліфікації та рівня загального розвитку співробітників є формат корпоративного навчання. Звичайно ,з’являється і фінансовий момент, але навчання співробітників зазвичай оплачує компанія, або 50/50.
Виділити фахівців, які потребують вивчення іноземної не складно. Вони:
- спілкуються з міжнародними фірмами або фондами;
- працюють із зарубіжними партнерами, постачальниками;
- ведуть усні та письмові діалоги з іноземними клієнтами;
- перспективні для розвитку зарубіжного бізнесу ;
- пов’язані з іноземними інвестиціями;
- беруть участь у міжнародних конференціях ,виставках, форумах,.
Вкладені кошти у навчання співробітників повертаються у вигляді успішних проектів, нових клієнтів, продажів.
Групові заняття персоналу є найбільш вигідною альтернативою, яка забезпечить якісний бізнес-процес в подальшому.
Переваги корпоративного навчання
Керівники використовують цей формат навчання ще і для згуртування колективу. Адже спільне навчання відкриває нові сторони учасників, вільний формат спілкування дозволяє відкритись. Робота над вправами, тренуваннями разом допомагає зрозуміти хто є поряд, на кого можна сподіватись та покладатись, хто допоможе та підтримає.
Корпоративне навчання є своєрідним бонусом для команди, вони вже не замислюються про перехід до іншої компанії, а навпаки, зближаються та починають працювати що справді називається «у команді».
Для людей, які шукають роботу також є важливим, що імовірний роботодавець надає навчання в компанії. Це підвищує рейтинг компанії, інтерес до неї. Більшість компаній обирають саме цей спосіб підвищення кваліфікації співробітників. Розвиток кадрів вже довів свою ефективність, а вкладення коштів у навчання показують шлях до формування сильної команди.
Як обрати компанію для корпоративного навчання
При виборі компанії, яка буде навчати персонал, враховують, як правило, якість навчання. Керівники хочуть отримати результат.
Але, щоб навчання було дійсно продуктивним, мають враховуватись деякі моменти:
- раціональне використання робочого часу( поєднання його з навчанням)
- репутація компанії-вчителя
- контроль успіхів учнів
- контроль відвідування занять
- комфорт на заняттях
- кваліфікація викладачів
- наявність у штаті носіїв мови з англомовних країн (Канада, США, Велика Британія)
- підготовка до сертифікаційних іспитів і видача сертифікатів (IELTS, FCE, CAE, ICFE, TOEFL, TOEIC)
- наявність класичних і комунікативних методик викладання
- обов’язкове проведення попереднього тестування співробітників для виявлення рівня їх актуальної підготовки, а також проміжних тестувань для переведення в інші, більш просунуті групи
- можливість навчання невеликими групами та індивідуально
- рівень технічної оснащеності, у тому числі наявність спеціалізованого програмного забезпечення та електронних програм
- особливості розкладу занять і можливість підлаштовуватись під інтереси виробництва й роботи офісу
- Дуже важливо з’ясувати, чи готова школа взяти на себе зобов’язання дійсно гарантувати лінгвістичні результати й відповідати за їх отримання, адже корпоративні курси англійської – це не просто вкладення коштів, а інвестиції в майбутнє компанії.
- Направлені на навчання співробітники повинні мати можливість отримати навички саме в тому напрямі, який буде потрібен їм у роботі в подальшому. Це може бути упор на ділову переписку, вільне усне спілкування або комплексне навчання.
Залежно від поточних і перспективних потреб бізнесу викладачі повинні робити акцент на:
- розвитку розмовних навичок
- веденні ділового листування
- особливостях ведення ділових переговорів
Компанія, яка надає послуги викладання іноземних мов, має гарантувати, що співробітники отримають знання специфічної лексики у фінансовій, медичній галузі, IT, у продажах чи маркетингу і так далі.
Чи виправдає себе ціна корпоративне навчання англійської мови Якісне виїзне інтенсивне й поглиблене навчання англійської мови не може коштувати дешево. Це дорогий продукт і перспективний проект. Економія на перспективних результатах нерентабельна. Інвестиції ж у майбутнє завжди виправдані.