Для того, щоб швидко вивчити іноземну, необхідно замовити приватні уроки англійської мови Львів. Цей спосіб вважається найбільш прийнятним насамперед тому, що вся увага викладача зосереджена на одному студенті.
Чому студенти обирають саме приватні уроки?
Плюси індивідуальних курсів англійської мови полягають у наступному:
- Програма навчання підганяється в залежності від рівня підготовки слухача і цілей, які він може переслідувати. Програма для вступу до ВНЗ за кордоном – це одне, бізнес курс – це інше, ділова поїздка – це третє.
- Слухач може миттєво отримати інформацію за будь-якими питаннями.
- Не слухач, а викладач підлаштовується під швидкість засвоєння матеріалу. Матеріал може подаватися в тій формі, яка більш комфортна слухачеві.
- В процесі навчання слухач спілкується з викладачем правильною англійською мовою.
Приватні уроки англійської мови по скайпу – це можливість розбирати тільки той матеріал або теми, які потрібні особисто вам, таким чином, ви можете скласти індивідуальний план занять за конкретною програмою (підготовка до іспиту, співбесіди при прийнятты на роботу, робоче відрядження, ділова зустріч, презентація англійською мовою, отримання візи та багато іншого).
Як правило, тренінги з англійської мови для вчителів або учнів тривають 1,5 години, але ви можете займатися більше або менше, якщо потрібно. Вам також потрібно буде визначитися з тим, скільки разів на тиждень ви будете займатися. Все залежить від того, скільки часу ви можете приділяти заняттям, а також виконанню домашнього завдання.
Рекомендоване навантаження – мінімум 2 заняття в тиждень по 1,5 години кожне. Це оптимальна кількість часу, якщо ви дуже зайняті і не можете приділяти більше часу. Однак якщо ви хочете навчитися вільно говорити в короткі терміни і прагнете досягти відчутних результатів уже в перші тижні навчання, рекомендуємо займатися з більшою інтенсивністю – від 3 до 5 разів на тиждень по 1,5 або навіть 2 години.
Специфіка проведення приватних уроків
Сучасна практика показує, що приватні уроки тренінг з англійської мови за своїм ходу проведення багато в чому схожий на хід занять, що проводяться в навчальному закладі: вони починаються з перевірки домашнього завдання, словникового диктанту, обговорення вивченого раніше граматичного матеріалу або тексту, бесіди з використанням нової лексики. Потім йде пояснення нового матеріалу, читання тексту або аудіювання, переказ почутого на українську (в загальних рисах), відповіді по тексту англійською мовою (іноді – роботи з розвитку мовлення: відгук про прочитане або почуте, виклад англійською мовою, доповнення тексту від свого обличчя і т.п.). Після чого слід ознайомитися з новою лексикою шляхом її усного відтворення: спочатку за допомогою педагога (повторення слідом за ним), потім – самостійно з використанням транскрипції.
Кінцевим пунктом ходи заняття є підведення його підсумків і оголошення домашнього завдання, яке також є комплексним: наприклад, воно може включати в себе вивчення нових слів, читання і переклад запропонованого тексту і виконання 2-3 вправ. Проте, описаний хід уроку є зразковим і, знову, залежить від тієї чи іншої ситуації.
- Якщо ваша мета – хороші навички англійської, а не просте виконання домашнього завдання, звернення до шкільного викладача – не найкращий вибір. По-перше, ваша дитина вже займається з цією людиною: хороший викладач працює завжди добре, а поганий- ніколи. По-друге, приватні заняття можуть вплинути на об’єктивність оцінки
- Професійний репетитор англійська 4-6 клас Львів працює в мовній школі. В даному випадку, за якістю освітніх послуг стежить школа і методисти, які обов’язково повинні здійснювати моніторинг і контроль навчання.
- Останнім часом досить актуальні заняття по Skype. Ви значно економите фінанси та час на дорогу. А все, що необхідно для занять – це комп’ютер, підключений до Інтернету.
Підбиваючи підсумок усьому сказаному, хотілося б додати, що результативність репетиторства уроків англійської мови залежить не тільки від учителя, а також і від учня: формування мовних навичок і умінь є результатом спільної роботи під керівництвом педагога, але шляхом постійного самостійного їх вдосконалення та особистої мовної практики.