Хто сказав, що гратись люблять тільки діти?
Ігри також ефективні на заняттях з англійської. Всі звикли, що навчання- це нудно, але викладачі Карпе Діем застосовують авторську методику і підбирають ігри, розважальні вправи, щоб тримати тонус учнів на заняттях.
Такі ігри ви можете використовувати вдома в колі родини, друзів і навіть на роботі в хвилини тімбілдінгу.
Вони допоможуть розширити свої знання мови.
Ми зробили неймовірну підбірку ігор для вивчення англійської. Вони не потребують значної підготовки та під силу кожному.
Word race
На дошці, розділеній на дві частини (для двох команд) записується тема
Завдання учасників сказати якнайбільше слів з поданої теми
1слово=1 бал
Переможець той, хто назве більше слів
Розвиток лексичних навичок
Taboo cards
Потрібно пояснити слово, не використовуючи заборонених (табу-слів)
Гра чудово розвиває навички говоріння через пояснення слова, лексичні навички, навички критичного мислення
У чому моя проблема? (What’s my problem?)
Гра допомагає розширити свій лексичний запас і закріпити вивчену лексику.
Як грати?
- на стікерах пишуться різні життєві проблеми, а потім листочки у випадковому порядку розклеюються на спини студентів;
- студенти спілкуються і запитують один одного: куди мені звернутися?, що мені потрібно зробити, щоб позбутися від цієї проблеми?. При цьому ніхто не може називати саму проблему.
- студенту потрібно на основі порад зрозуміти, в чому саме полягає його проблема.
“Snowball”
Одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому, що вона може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги. 1 учасник говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle”. Гра триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів.
«Bingo!»
Гра «Лексичне лото»
Мета: повторення лексики з будь – якої теми.
Готуємо список слів з якої-небудь лексичної групи (назви тварин, магазинів, меблів, приладдя тощо). Кожний учасник креслить на аркуші паперу квадрат, який ділить на 9 маленьких квадратів, у кожному з яких пише по одному слову із заданої групи.
На виконання цього завдання учням дається 3-5 хвилин, після чого вчитель голосно читає слова зі свого списку, викреслюючи прочитані. Учні викреслюють слова, які є у їхніх квадратах. У кого виходить три закреслені слова по вертикалі, горизонталі або діагоналі, той говорить: «Bingo!». Цьому учню надається перше місце. А вчитель продовжує читати слова зі списку, щоб визначити друге і третє місце.
Якщо маєте велику команду, для вас ідеально підійде:
Гра «Хрестики – нулики»
Мета: активізація лексики з певної теми.
Учитель ділить клас на дві команди – «хрестики» і «нулики». На дошці зображено квадрат, який поділено на 9 менших квадратиків. В кожному квадраті написана назва теми-категорії, наприклад: animals, seasons, food, weather, professions, clothes і т. д. Кожна команда вибирає собі категорію, а вчитель читає запитання до цієї категорії. Якщо гравці відповідають на запитання, то вчитель замість категорії ставить значок команди, що дала відповідь: хрестик або нулик. Перемагає ко-манда, що має три хрестика чи нулика підряд. Запитання можуть бути такі:
Animals: It lives in the forest; it’s brown and fat and has a short tail. (A bear)
Seasons: Children don’t go to school in … (Summer)
Food: What vegetables do you need to cook vegetable salad?
Weather: What can we see in the sky at day when there are no clouds? (The sun)
Professions: People of this profession sell things. (A seller) і т. д.
«Їстівне – неїстівне»
Мета: активізація лексики з різних тем.
Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.
«Лотерея»
Мета: активізація структури there is/there are … у загальних питаннях і відповідях.
Учитель приносить у клас коробку чи сумку, де є багато предметів, назви яких відомі учням. Учні по черзі ставлять запитання: Is there a … in the box (bag)? Учитель дістає відгаданий предмет. До нього прив’язаний папірець з надписом, скільки очок заробив учень. Часто вживані предмети (олівець, ручка, зошит, книжка) можуть «коштувати» одне очко, предмети, наявність яких у класі є несподіванкою (квітка, чашка, іграшковий собачка тощо), можуть оцінюватись більшою кількістю очок. Виграє той, хто відгадає предметів на більшу кількість очок.
«Скажи наступне слово»
Мета: засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників.
Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко.
Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.
«Перевір себе»
учням пропонують тему (school, animals, clothes, weather, character and appearance), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів
«Вінегрет»
(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)
«Познайом мене зі своїми друзями»
Учні стають у коло. Кожен повинен відрекомендувати сусіда праворуч і ліворуч: „His name is…”. (Його ім’я….). „Her name is…”. (її ім’я…).
Тема: Учень та його оточення. Друзі, користуйтесь із задоволенням, адже ігри – це не тільки весело, але й дуже корисно та ефективно у вивченні англійської!